Tröttmössesamtal

Sådär, då var helgen över. Som vanligt har det gått sjukt fort och jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden. Att ha Linda och Hanna här fredag-söndag var hur mysigt som helst och att få tillbringa söndagseftermiddagen och kvällen med Lisa rockade såklart. Som alltid!

Fredagen innebar en himla massa tjat, god mat och lite vin. I lördags drog vi in till stan för lite shopping. Sagt och gjort, pengarna rullade iväg som vanligt. Käkade även en sjukt god lunch på Saigon. Bra ställe! Kvällen innebar ost, kex, drinkar och en massa tjat. Ett par filmer har vi också hunnit med.

Efter att ha vinkat hejdå till Linda på bussen, fikat med Hanna på Espresso House och sedan kramat henne hejdå vid tåget, så ringde jag min kära Mor. Stod i solväggen och njöt, snackade och väntade. Efter en stund kom den randiga mössan och mötte upp mig. Vi vandrade iväg och hämtade en hund och gick sedan hem till henne. Timmarna flög iväg och dagen bara försvann...

Nattens tröttmössesamtal var lika befintligt som vanligt. Det trötta måendet i morse var även det sjukt befintligt. As usual! Jag kan dock inte säga något annat än att jag gillar det, helt otroligt mycket. I veckan blir det förhoppningsvis bio, muffinsbak och... sitta på en stol och titta in i väggen? Lite så. Jag tycker om det, mycket!

Håller även en tumme eller tre för att Gunilla ska komma hit på fredag. Det vore helt underbart!

Livet leker, glädjen är enorm och de varma känslorna är helt klart påtagliga. Tröttheten är lite som en parentes som faktiskt också värmer lite. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

:D o japp jag kommer på fredag jag :) Saknar,längtar o gu va jag ska krama dig



PÔSS

2011-03-08 @ 23:23:12
Postat av: Gunilla

:D

På fredag dycker jag upp om jag så skulle åla dit :)

Saknar,längtar o oj va jag ska krama dig.

Fredag it is



PÔSS

2011-03-08 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0