Ont i magen och skakande kropp

Det är svårt att blogga när man inte riktigt vet vad man kan och borde skriva. Tillika inte kan och inte borde. Det bubblar inom mig av alla ord som jag vill plinka ner och låta er läsa. Fast jag tror att nerskrivande av tankar och händelser av detta slag kanske kommer vid en högre siffra. Högre än de faktiska åttiotvå som nu är gällande? Man vet inte riktigt, så man kanske får grubbla och återkomma? Jag tror på det.

Skolan rullar på och det känns som att vi fortfarande har stört mycket att göra. Att jag inte riktigt alls är med i planeringen känns väl sådär lagom bra och jag har nog halkat efter lite. Fast jag har bara mig själv att skylla och jag vet med mig att jag kommer jobba på och ta igen det snabbt (bara jag bestämmer mig för det), så det är inget att fundera över. Värt att nämnas är såklart att hemtentan vi hade för några veckor sedan gick helt stört bra. Fick tillbaka resultatet idag och jag lyckades med ett VG. Jag blev så glad att jag fick ont i magen och började skaka. Vadå spänning som släpper blandat med stor chock? Dock underbar känsla! Stolt Lisa härnu!

Imorgon kommer min fina Gunilla hit och umgås hela dagen. Vår plan hittills är mysfrukost och att kramas. Preliminärt ska det styras upp en lunch också. Det beror dock lite på hur mkt fel hon kör och hur sen hon blir hit. Haha! Så inte allt för många planer, utan bara massa mys!

Lördag morgon till söndag kl 23:59 kommer det vara "fredag hela helgen" och jag gillart. Sådär sjuuuukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0