Termin 4

Jag, Maria och Malin sitter och självdör. Vi läser igenom studiehandledningen samtidigt som vi säger hej då till våra liv. Fritid är ett ord som inte kommer ingå i vårat vokabulär under våren. Jag får helt enkelt vara ledig av bara fan denna veckan och sen är det bara till att börja kötta.

Aaaaaaaaaah! Jag tycker om att vara ledig. Skitlärare som slänger ut ett sex sidor långt schema för våren.

Seminarie. Läslogg. Grupparbete. Individuellt arbete. Redovisning. Praktisk övning. Seminarie. Läslogg. Grupparbete. Individuellt arbete. Redovisning. Praktisk övning. Fältstudie.  Seminarie. Läslogg. Ja, ni förstår.

Vi kommer lära oss helt stört mycket, det tvivlar jag inte en sekund på. Det kommer säkert bli asroligt också! MEN det är så himla mycket. Med tillhörande press att verkligen klara skiten. Vi får bara vara underkända på den sista 4,5 poängskursen. Är vi underkända på mer, så får vi inte gå termin 5. Kul! Prestationsångest all vårtermin long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0