Snart: hygienlaboration

Javisst, detta är vad jag ska ägna mig åt idag. Eller ja, det är väl en världsenorm jättebautaöverdrift. Jag ska ägna 30 svenska minuter åt detta. Vad vi ska göra har jag inte den blekaste om, men jag antar att jag kommer få reda på det om en liten stund. Jag återkommer helt enkelt senare.

Sen är det ju även dags att börja packa väskan och att skriva till det sista på Tourettesuppgiften. Och ej att förglömma: hämta ut biljetterna. På onsdag bär det iväg och det ska bli så skönt att jag inte ens kan beskriva det med ord. Jag har även planerat att köpa mig en bok. EN BOK! Helt frivilligt. Sitta och läsa på tåget, ligga och läsa hela torsdagen då jag ändå är lämnad ensam eftersom någon jobbar. Det ska bli så skönt, det ska bli så lugnt och härligt. Och att torsdagkvällen och hela långa helgen kommer tillbringas med den bästa, det är förmodligen så bra det kan bli. Underbart!

Måste även se till att städa och tvätta innan jag åker. Sötnöten Evelina har erbjudit sig att bo här och passa Pälsson, så får ju se till att det ser respektabelt ut här. Även Theres kommer förmodligen sticka in näsan här, och kolla till min lilla. Vad skulle jag göra utan er fina vänner? Ni är guld, allihop! Hoppas verkligen ni vet det.

Kaffe, ansiktsfix och kläder var det. Laboration om en stund. Spännande? Maybe baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0