Momsete, of course

Då var tentan skriven, inlämnad och skrattad åt. Skulle inte förvåna mig särskilt mycket om jag fick ett U på den. Haha! Ja, eftersom jag aldrig riktigt fick orken att plugga eller lägga ner tid på att komma ihåg allt. Allt var en självklarhet liksom. Ah well, det spörs...

Nu sitter jag och fjantar med en uppgift om Tourettes. Jag går helt ifrån instruktionen om hur vi ska gå till väga, men det blir nog bra i slutändan. Jag får freestyla fram lite annan text och använda Ctrl+C samt Ctrl+V. Det ska gå vägen!

Sofia kommer hit om några timmar, med vaniljkesella i högsta hugg. Då ska jag ha skrivit MINST en sida. Det är planen. Och jävlar vad jag ska krama henne! Viktiga grejer det där.



Detta är vad jag och Sofialove ska pressa i oss sen. Med vaniljkesella och kaffe!
Momsete, ômm en säjjär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0