Marknad, strumpor, fototagning och gayfest

Igår erbjöd sig finaste Maria att skjutsa mig till och från Willys efter föreläsningarna. Att slippa bära massa matkassar är ju att föredra, så jag tackade och tog emot. Passade på att köpa keso, som jag inte ätit på en smärre evighet. Med andra ord så är frukosten idag helt fantastisk! Kaffe, knäckebröd, keso och grönsaker. Sjukt gott!

Om en liten stund ska jag hoppa på bussen in till stan, där jag ska inhandla strumpor. Evelina som ska göra mig sällskap har tydligen fått för sig att ta med sin kamera, så jag måste ju styra upp mitt utseende. Dock orkar jag inte masa med håret, så det får bli smurfmössa på!

När jag kommer hem blir det till att panikplugga. Jag har ju lovat mig att vara FÄRDIG med läsloggen, om jag ska få festa ikväll. Jag har läst igenom allt vi ska ha läst, men frågan är om inte förståelsen för vad som faktiskt stod skiner med sin frånvaro? Skit! Jag ska iaf ha börjat och gjort upp en plan för vad som ska skrivas. Jag får väl bakisplugga imorgon om inte annat. Gayfest sounds like a plan och det är ju en hel del sötnötter som ska leta sig dit. Shape up, Lisa!

Igår fick jag reda på något tråkigt. Det gjorde ont i själen och det är lite svårt att greppa de blandade känslorna. Minnena är många och de allra flesta är helt underbara. Du lyste upp dagarna tillbringade i din närhet. Fast jag tror att du har det bättre nu. Vila i frid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har dött? :S

2011-01-29 @ 14:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0