KLANTRÖV!

Yep, that's me! Jag var själaglad över att få dra till simhallen och ääääääääntligen få simma igen. Jag kommer inte ihåg sist jag gjorde det (i somras räknas inte). Det är bland det bästa jag vet. Och alla som känner mig väl vet vilket obotligt vattendjur jag är.

Nu säger jag som de gör i Comviqreklamen (?): "MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!" ...jag hittar inte min bikini! What went wrong?! Jag tänker inte vara skitbitter, eftersom jag talar varmt om att allt ska vara jättebra. Dock är det sjujävla irriterande. Jag ville verkligen simma! Fan.

Jag har nu rotat runt i hela lägenheten. Rivit ut kläder ur alla garderober, kollat alla väskor och även kikat ner i alla lådor där det finns handdukar och sängkläder. Framgång? Åhnejrå! Den svarta lilla bikinijävlen skiner med sin frånvaro. Jag hittar inte ens den randiga. Eller för all del den turkosa. Ja, när vi ändå är igång kan jag ju intyga att inte ens den rosa kände för att bli hittad. Kan jag ha glömt allt hemma i Åmål? Kul kul kuuuuuul! Inte.

Det enda jag är glad över att jag inte hittat är faktiskt baddräkten. Det är bland det fulaste som finns! Fast ja, om jag fortsätter ha sug efter att simma får jag väl köpa en. Bröst som rymmer i all ära, men kanske inte på mig själv. Simma fort i bikini är liksom inte att föredra. Det får bli en plan för framtiden isf.



Det här får ersätta bikinin. Har jag bestämt mig för att röra på mig, så ska jag fan göra det också.
Att det är rådande snöstorm med tillhörande åtta minusgrader skiter jag i. Plugg i en timme,
sen blir det en två timmar lång promenad. Rask sådan. Faktiskt. För övrigt
måste jag bara säga att jag är KÄR i jackan på bilden.
Fick den i julklapp och den är HELT UNDERBAR!
Tack Mamma & Thomas!


Kommentarer
Postat av: Mikka

Hahaaa! Jobbigt läge!

2011-01-04 @ 22:23:40
URL: http://mikaelalerhman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0