Jag vet var lyckan finns, vill ni veta?

Idag är det tentadag. Normalt sett brukar det kännas mer eller mindre fruktansvärt och jag brukar ha en mage i uppror och upphävda hungerskänslor. Idag vill jag snarare påstå att jag måste påminna mig själv om att jag faktiskt har en tenta om några timmar. Det som känns värst är inte det faktum att vi har en tenta, utan snarare att vi måste sitta kvar i en timme. EN TIMME?! Jag tror, på fullaste allvar, att det kommer ta max 30 minuter att skriva klart den. Och sen då? Nej, man får ju inte ha med sig ett skit till tentasalen. Engångsgrillar har det pratats om, men det förstår ju ni också. :P Nej, inte okej. Så det blir väl att sitta och filosofera över allt och ingenting i väntan på att de trettio minutrarna ska bli sextio.

Efter tentan ska jag hoppa hem och skriva uppgiften om Tourettes. Har inte skrivit ett enda ord på den än, så det är mer än på tiden. Min plan är att försöka bli så gott som klar till imorgon eftermiddag. OM jag blir det, så ska jag hem till Malin, käka räkor, dansa och dricka drinkar. Vad är det man brukar säga? Lite som en morot?!

Jag skickade iväg 702 kronor förut. Ni vet, via internet. Jättespännande! Sen ska jag bara punga ut med en tjugolapp till, så är det kirrat. You wanna know why? Ja, jag får återkomma med det.

Ajuste, lyckan. Nyfikna? Det är faktiskt som så att lyckan, kärleken, ciggen, spriten, vännerna, glädjen och allt som är att föredra finns i det orangea tältet. Så jävla sant!



Ni ser vilken lycka man kan finna i tält av det något orangea slaget. Frida liksom! Inte illa pinkat!
Och det faktum att allt bra går att finna i ett orange tält, det kom fram under Peace & Love 2007.
Förjävla roligt hade Frida, Ida och jag. I snyggt sällskap av Jesus-Markus och Johan.
Det var tider det! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0