Jag gör väl aldrig bort mig?!

Jag stod i duschen nyss och kom på alla missöden från tågresan sist gång jag var och hälsade på Åsa. Jag funderade över om jag kanske kommer göra bort mig lika totalt denna gång? Det där med den flygande gardinen lär ju inte hända igen, eftersom det faktiskt inte är värmebölja this time of the year. Så att jag ska behöva försöka kväva mina skratt totalt utan framgång på gardinplanet, det är nog rätt liten chans. Eller ja, RISK! menar jag så klart.

Hur var det då med att prata med papperskorgen? Och att villigt erkänna detta för konduktören, som precis gick förbi och undrade om jag ville något. Tror ni att det kan hända igen? Jag tror tyvärr att allt är möjligt när man är i näheten av mig och särskilt när man faktiskt råkar vara... mig. Och det är ju det jag är. Eller så hittar jag väl på något upptåg som är ännu värre.

Jag hoppas dock att tågresan fortlöper utan ett enda missöde. Gärna utan försening också. Och att jag får sittplats första sträckan, så jag slipper stå. Tror dock inte det ska vara något problem, eftersom jag ska åka på dagen och mitt i veckan. Jag kommer ändå hålla tummarna!

Om ni får för er att bombardera mig med sms idag och imorgon - Please do! Jag kommer nog ha rätt totaltråkigt stundtals. But hey, it's worth it.

För övrigt var det samma huvudperson i nattens dröm, som det var i gårdagens. Och denna dröm var bättre, det VET jag. Eller ja, det visste jag fram till att jag gått upp ur sängen. Nu kommer jag inte på vad jag drömde. Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0