Förflyttningshjälpmedel och lyfthjälpmedel

Ja, det är vad vi ska ägna hela långa dagen åt. Vi ska väl lära oss en jäkla massa idag också, kan tänkas. Arbetsterapi A var nog den mest värdelösa kurs jag någonsin läst (efter Engelska C i gymnasiet och Utvecklingspsykologi i T2), så inte hade jag någon störra förhoppning på Arbetsterapi B som vi läser nu. Jag trodde mest det skulle bli stört mycket plugg. Men nejru, det är huuur bra som helst! Fullt upp, men otroligt bra saker gör vi. Jag är så glad! Och ja, jag kommer fortsätta tjata om detta fram till i sommar. Deal with it!

Imorgon är det invigning av ngn gayklubb här i Öret. Eller ja, de ska köra en gång i månaden. Vilket är ett ganska bra uppschwung (sjukt bra ord!) i jämförelse med tidigare. Theres försöker övertala mig att hänga på, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att fredagkvällsplugga lite med läsloggen och göra resten på lördag morgon, så jag med gott samvete kan gå ut och festa sen. hm. I can do it, right?!

Vad som än må hända på lördag kväll, så kommer förmiddagen tillbringas på stan med Evelina. Det är marknad och jag känner ett enormt jättestort behov av nya strumpor! Sen behöver jag köpa lite kläder, särskilt om jag ska ut på kvällen, samt inhandla en almanacka. It's a must!

Och så måste jag bara säga att jag tycker om när man får oväntade samtal. Min fina Andreas ringde igår, vilket resulterade i ett timlångt samtal. Jag tror, utan att tveka, att han är den bästa killen som finns. Mannen i mitt liv, inga tvivel. Samtalet gav mig energi, glädje och en leende själ. Undrar om han vet hur glad han gör mig och hur fantastisk han är? Får nog berätta det.

Klistra på ansiktet, dricka upp resten av kaffet och sedan springa till Universitetet? Yep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0