En Lisa håller sina löften

Om jag en gång sagt en sak, så ska jag allt se till att hålla det också. Igår plinkade jag ner ett inlägg om 2010 och avslutade med att jag med all säkerhet glömt massa saker. Idag kom jag på det, jag har glömt det som förmodligen varit (och fortfarande är) grunden till allra flest skratt, träningsvärk i magen och att sminket flyttat en våning neråt i ansiktet. Är ni nyfikna?

Jag kan nog inte säga så mycket mer tyvärr. Vissa av er vet, om än väldigt få. Det är dock hysteriskt roligt och jag tänkte att jag skulle ge er en liten hint, i form av en bild.



Bilden tog jag på Klädcenter i Åmål i Mellandagarna. Det blev ett MMS till Åsa och vi dog båda två.
Av skratt alltså. Den här bilden representerar det roligaste från förra året så genomgående
jättebra! Det är förmodligen den fulaste kombinationen av klädesplagg ever
och vi vet ju vad det betyder...
HEJ ÄCKEL WLÔÔÔÔ!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0