Tatueringen på rumpan kommer skina med sin frånvaro

Sådär, då var det onsdag då. En skitdag alternativt en kalasdag. Lite beroende på hur man ser på saken. Idag har jag hunnit med en promenad. Haha! Ja, det var väl ungefär det. Legat i sängen och myst massor med min fina Santos också. Fint som snus! Jag tycker om det där med schemalediga dagar. Särskilt när man inte har så mycket att göra, utan kan ta det ganska piano. Jag gillar piano.

Igår skulle det bakas Lisabullar och köpas pyjamasbyxor. Lisabullarna bytte skepnad och blev istället en kalasgod kladdkaka. Med andra ord inte direkt några ledsna miner, bara det att Lisabullarna faktiskt SKA bakas inom en snar framtid. Om de då inte byter skepnad till semlebullar (semmelbullar?) istället. Tiden får utvisa.

Så var det ju det där med tatueringen och planen för gårdagen. Inte att jag skulle tatuera mig alltså, utan att jag skulle köpa nya pyjamasbyxor. Och SOM jag köpte nya. Det var som... musik för själen att vandra in på affären. (Den sjunde i ordningen ungefär, eftersom inga andra affärer hade bra pyjamasbyxor!). Jag hittade ett par jätterosa pyjamasbyxor med flodhästar klädda som ballerinor på. Som skuttade! Alltså, kan man önska sig något annat? Skuttande/dansande flodhästar i ballerinautstyrsel, på ett par jätterosa pyjamasbyxor i strl XL?! Jag är kär i dem, på jätterikigt! Så nu behöver jag inte tatuera in en flodhäst på rumpan. Nu kan jag bara ta på mig dessa rosa skönheter. Själen ler, livet leker!

Nu ska jag ägna mig åt det jag hatar typ mest i hela världen: leta vetenskapliga artiklar. Det är astråkigt och de man hittar som faktiskt verkar bra, de har så klart inte köpts in av Universitetet. Ah well, jag har fixat det förr. Det ska gå igen. I can do it!

She's only happy in the sun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0