Photo shoot

Det där med att dammsuga när man är sjuk är absolut inte det enklaste i världshistorien. Eller ja, det blir väl inte svårare bara för att man är lite förkyld. Men man mår ju verkligen skräp efteråt. Jag var kallsvettig, fick ont i huvudet och mådde allmänt skit. Inte okej! Så det blev till att slänga mig i duschen för att fixa fram lite freshness.

Filmkvällen var nice och filmerna var flera. Frida, som en film hette, var dock allmänt konstig. Det där med att snacka bort filmer är väl inte att föredra. Tacka vet jag Million Dollar Baby och I rymden finns inga känslor. Jag tycker om att kolla på sjukt bra och söta filmer!

Idag var jag tvungen att rulla ur sängen alldeles för tidigt. Har man lovat bort sig till sina vänner, så får man bara bita i det sjukt sura äpplet och göra som man sagt. Photo shoot var planen och jag hade lovat att hänga på. Det var något om att se till att Potterlove skrattade på korten som togs. Och det gick ju med framgång! Hon skrattade och korten blev helt sjukt fina. Konstigt vore väl annars, med tanke på att hon är söt som en docka!

Nu ska jag nog dra igång en film, mysa ner mig under ett täcke och försöka kurera mig lite. Senare blir det lite plugg och ikväll ska jag göra räkgryta och titta på Melodifestivalen. Mysigt!



Jag fick vara med på några kort också. Här driver vi med varandra, vilket resulterar i skratt.
Som alltid. Och precis då tar Evelina kort. Jag tycker iaf att kortet är charmigt!
Och ja, det är väl lite såhär jag och Potter är. Finurligt glada! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0