Mina nya lila kärlekar!

Tänk så fort en underbart ledig helg kan passera. Att sova bort nästan en hel söndag bidrar väl till att det känns som att allt försvinner ännu snabbare, men det får gå. Sömn är av godo och det kommer nog bli lite dåligt av den varan under veckan. Och nästa helg. Och kanske veckan efter det? Och absolut helgen efter det! Så en sovmorgon (sovlunch?) till klockan tre är så värd. Såäre!

Fredagskvällen var lika nice som jag trodde den skulle vara. Mina pyjamasbyxor is the shit och vitt vin är att föredra. Med fint sällskap kan det helt enkelt inte bli bättre. Myspys!

Igår var jag ute och gick i det fina vädret, handlade mat när jag gick förbi Willys, kramades med katten när jag kom hem, var över till Thers (grannen) och snackade en sväng och hoppade senare in i Saras bil. Sara, min fina Sara. Henne ser man tyvärr inte så mkt av. Men det blev en helkväll. Först en sväng till Marieberg. Hem till henne och Daniel för att laga mat, snacka, dricka vin, kolla Melodifestivalen, kolla Bröllopsfotografen och en massa annat. Lena Endre-dansen var nog roligast. Och Rapapa! Men det är alltid kul, fast lite last year. "Och här var det en jävla mage. Det är säkert Lena Endres jävla mage!". Hon är fantastiskt rolig, den där Sara. Hahaha! Många skratt och det var en härlig kväll i dess rätta bemärkelse.

Nu ska jag snart inviga mina nya lila kaffemuggar. Eller ja, åtminstone en av dem. Inhandlade på Lagerhaus igår och jag är helt förälskad. Åh! Bara till att rensa bort gamla muggar ur skåpen. Härligt, härligt! Efter frukosten kanske det får bli en sväng hem till Malin. Vi har ju lovat oss att fixa klart det där med VFU:n inför Termin 5. Men det går ju jäkligt dåligt för oss. hm. Måste nog hända rätt jäkla snart!

Eh. Ja. Det var nog allt. Återkommer kanske sen. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0