Lite som ett kaos

Hujedamig vilken vecka det har varit hittills! Nog för att jag bara har mig själv att skylla, men det tar ju inte direkt bort pluggbördan som varit ett faktum. I måndags och tisdags var det Hjälpmedelscentralen från 8.30-16.00 som gällde. När jag sedan kom hem var det bara till att försöka få till en läslogg. Och att förstå de jäkla texterna efter alla timmar av lyssnande är faktiskt ganska svårt. Halv ett i tisdags natt gav jag upp. Nog för att den blev skit, men jag orkar inte riktigt bry mig. Jag tror inte vi behöver göra om dem, men om så blir fallet får jag ta tag i det då.

Igår var det plugg med det utländska felstavade lammet som gällde. Case Malte skulle ordnas till, samt en tillhörande aktivitetsanalys. Mina söta klassisar skickade hem mig lite tidigare. Jag såg nog allt annat än pigg ut, plus att jag mådde skräp. Det är inte okej att vara sjuk! Hoppas det håller i sig såhär och inte bryter ut och blir katastrof. Det har jag INTE tid med!

Idag ska jag läsa läsloggar, hitta gemensamma faktorer, skillnader, skriva ner lite frågeställningar samt skriva ner referenslistan till Maltecaset. Ikväll ska jag träffa Sofia, vilket kommer bli helt underbart. Har jag sagt att hon är en av de bästa människorna som finns?! Well, she is!

Helgen är snart här, men ändå känns det som en smärre evighet dit. När den väl är här, så tror jag det kommer bli kalas. Filmkväll på fredag och photoshoot på lördag. Resten av den lediga tiden kommer inte vara ledig, då ska det pluggas!



Såhär asheta var jag och Malin på Hjälpmedelscentralen. Permos is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0