KTC-examination

Imorgon är det återigen dags: examination på KTC. Imorgon är det manuella förflyttningar som gäller. Kanske låter som a piece of cake, men jag vet inte jag. Alla olika moment med tillhörande viktiga förklaringar om varför man gör som man gör. Hur ska man kunna komma ihåg alla? Jag hoppas att jag och de andra kommer lyckas med bravur. Ytterligare ett Godkänd till denna kursen skulle kännas fint.

Jag dansade med Malin förut. Lite som en parentes. Det var asroligt! Synd att spelet hängde sig och att vi inte hann med mer än typ... 10 låtar?! Det var ändå galet kul och Rysshittepålåten vann. Lätt! Imorgon kommer mina armar göra ont, jag känner det redan.

Nej. Peppande sömn inför examinationen it is. We can do it!



Potter, Malin och Maria på KTC. Manuella förflyttningar. Yeah!


Kommentarer
Postat av: mli

Vad kul att du läser :D



Ang.tentan- bryt ett ben(in swedish) eller vad säger man på engelska!? ;)



2011-02-21 @ 11:34:38
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0