Kaloribomb främjade motion

Planer i all ära, men ibland kan man faktiskt göra om dem lite. Efter gårdagens kaloribomb a la Agne, så kände jag att en promenad var att föredra. Jag kände även för att krama lite på finaste Malin, så jag kombinerade nytta med nöje. Traskade upp till henne, umgicks lite och gick sedan hem igen. Det där med att umgås med genomsöta människor är ju helt fantastiskt. Människor som får en på bra humör bara genom att vara i närheten. Sådan är min Malin. Lite som en av de bästa människorna som finns, det är jag hundra procent säker på!

Nu har jag pressat i mig lite kvällsmat. Min paradrätt tacos. Kylskåpet bestod av köttfärs och grönsaker, så valet av middag var inte direkt svårt. Plus att det är svårt att misslyckas. Och efter gårdagens uppschwung i matlagning, så hade ju ett nerköp varit nära till hands. Tacka vet jag tacos.

Imorgon ska gruppsex (aka det felstavade utländska lammet) vara ambitiösa och besöka KTC för att öva på manuella förflyttningar. Läste nyss igenom instruktionen för avslutandet av senaste caset också, så tror även att vi kommer trixa med det. Att få lite "fri" tid till hemmaplugg är ju att föredra.



Här är ytterligare en bild på Therése och mig själv från igår.
Är vi inte fantastiskt snygga?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0