Jag är snart en kändis!

Hörrenini, bli inte förvånade om ni inom en ganska snar framtid kommer fråga ägaren av denna blogg om en autograf. De kanske inte är så eftertraktade i dagsläget, men snart kan detta komma att ändras drastiskt. Nu kanske ni undrar varför? Jo, det ska jag berätta för er. Jag ska nämligen vara med i tidningen! MED BILD!

Jag vill dock lova att jag inte kommer få hybris av detta. Jag kommer alltid vara samma person, även om jag kommer bli lite av en kändis. Mina vänner kommer så klart få förtur till såväl mitt umgänge som mina autografer. Övriga fans kan få komma att vänta lite på min fantastiska närvaro, men jag ska göra mitt bästa.

För övrigt vill jag tacka Pappa, Mamma och Thomas för att de gjort mig till den jag är idag. Jag vill tacka mina vänner för all stöttning och jag vill självklart skicka en stor kram till alla mina jobbarkompisar. Utan er hade jag aldrig stått där jag står idag! Tack, ni är guld!


Med vänliga hälsningar,
Lisa - en blivande kändis

Kommentarer
Postat av: Micha

Hahahah vart kan vi skåda denna bild då?? Pax för en autograf på lördag, som ja ska sälja dyyyyrt när du är känd:P

2011-02-22 @ 23:14:43
URL: http://mackanp.blogg.se/
Postat av: Dr Bergh

tihi Knäppis där ;O)

2011-02-24 @ 08:17:19
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2012-01-12 @ 22:45:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0