En Lisa kan om hon vill

Litteraturseminariet är över och det gick väl helt okej. Inte alls farligt och att om någon månad vara ordförande känns inte hemskt för fem sekunder. Jag tror bestämt att jag och Therése kommer göra ett bra jobb. Skön "smågrupp" man hamnat i. Jag gillar pratkvarnar, då får man ut långt mycket mer av det. Annars babblar jag bara på för att det inte ska vara tyst och många gånger blir det bara struntprat. Så tummen upp för gruppen!

Efter seminariet blev det till att sitta kvar och umgås med fina klassvänner. Samtalsämnet som efter en stund började umgås med oss var väl inte helt okej. Särskilt inte med tanke på att det var många obehöriga öron runt oss. Men ibland måste man väl helt enkelt bjuda på sig själv. Jag är rätt mycket den jag är and that's that!

Nu har jag precis tryckt i mig lite mat. Fixade till kycklingfilé (som legat i marinad över natten) och wokgrönsaker. Jag förundras varenda gång jag gör kycklingfilé i ugn, hur jäkla gott det faktiskt blir. Jag som verkligen inte kan laga mat?! Skönt att man kan lyckas med något iaf!

Diska, dammsuga och plocka iordning blir det nu. Ikväll blir det film och godis! :) Och imorgon blir det till att leta sig upp tidigt, eftersom jag lovat att vara rolig så Potter ler på bilderna. Återkommer på det där sista, så ni förstår vad jag snackar om. Nu kallar dock disken. Skit.

Kommentarer
Postat av: johanna

ja det var ju ett annorlunda samtalsämne minst sagt ;)

2011-02-04 @ 21:31:38
URL: http://johannatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0