Bubbla på Gustavsvik?

Äntligen fredag! Jag tycker om fredagar och särskilt idag. Idag är en sjukt bra dag! För det första slutar jag halv två, vilket känns guld! Tilläggas bör då att jag är ledig i 1,5 h under förmiddagen. Har någon liten plan på att kidnappa Maria och prata livet då. Prata livet med henne händer inte så ofta längre, eftersom vi inte är i samma basgrupper. Och är det något denna termin innehåller förutom individuellt hemmaplugg, så är det basgruppsplugg. Gruppsexplugg alltså. ;) Det är självklart topp, men det gör tyvärr att jag får se mindre av Maria. Idag håller jag en tumme för att få se mer av Maria.

Efter school funderar jag på att flaxa omkring lite. Ni vet, träna. Sjukt behövligt på min galet otränade kropp. Nu har jag ju äntligen kommit under det mytomspunna 70-strecket och det är dags att få bort de sista kilona. Jag har gått ner ungefär 18 kilo hittills, men än finns det mer att ta. Till sommaren har jag tänkt mig att jag ska vara nöjd. Beach 2011 låter töntigt, men det är väl lite så. Sommar 2011 och livet, det är snarare så jag tänker. Nu har jag äntligen fått fason på mig, då ska det fan fortsätta så!

Jag har kommit fram till att denna helg är lite fullbokad. Det är fint. Ikväll blir det pyjamas & vinkväll. Imorgon kom jag ju precis på att jag preliminärt ska på Handboll. Sen ska jag träffa Sara också, som ville dra till Gustavsvik och bubbla. Och före det åka till Marieberg och leta bikini till mig. Och så lite vin och tusenfalt snack på kvällen. Söndagen kommer ägnas åt sömn och förhoppningsvis lite genomspan i hemtentalitteraturen. På onsdag är det hemtenta ut. På torsdag kväll är det hemtenta in. Scary!

Nej, nu är jag sen som vanligt. Ska befinna mig på föreläsning om ungefär 33 minuter och jag ser än så länge ut som ett troll. Fult troll. Sjukt fult troll. Gotta fix!

Slip inside the eye of your mind,
Don't you know you might find,
A better place to play.

Kommentarer
Postat av: Vilda

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-08 @ 12:09:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0