sanning gånger schuuu

Hanna sötnöt fick för sig att jag skulle berätta sju sanningar om mig själv, som kanske inte alla har den bästa kollen på. Jag får väl ge det ett tappert försök. Here we go...

1. Jag är helt frälst i nyckelben. Det är nog bland det sexigaste som finns på en tjej eller kille. Oh!
2. När jag var liten var jag bombsäker på att det hette UR-båt istället för U-båt. När Mamma & Pappa försökte förklara för mig att jag förstått fel, så trodde jag att de ljög. Nu vet jag att det var jag som hade fel. Erkänner. Typ.
3. En annan gång när jag var liten och det var marknad i Åmål, så gick jag fram till ett ställe som sålde kokosbollar (sådana toppiga), böjde mig över den och tog ett stort bett. Mamma var måttligt road. Inte hänt igen, just for the record.
4. Som liten var jag allergisk mot myggbett. De blev långt mycket större än en femkrona och som en stor böld. Gudskelov har det gått över.
5. När jag gick i förskolan och vi skulle svara på frågan "Vad vill du bli när du blir stor?", så löd mitt svar "Kaninförsäljare". Tilläggas bör att jag aldrig haft en kanin och att jag idag inte ens tycker om dem.
6. Jag är grymt duktig på att få en låt på hjärnan och låta den snurra på repeat. Då snackar vi inte i timmar, utan snarare i dagar eller veckor. Pappa fick dåndimpen på mig en gång, efter en timme. Då kan jag ju säga att han nyss kommit hem från jobbet. Gissa vad jag hade gjort hela dagen? "MIKA - Grace Kelly" såklart!
7. En av mina största fobier, efter råttor, är vandrande pinnar! Det är utan tvekan bland de vidrigaste "djuren" som finns. Jag klarar inte av att se dem vare sig på bild eller teve. VIDRIGT!

Ja, där har ni sju sanningar. Fick jag godkänt? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du var en av "Lisorna" ;)



Haha kul läsning!

2010-09-24 @ 16:30:33
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0