studentekonomi goes kris?

Okej, jag skrev nyss världens längsta inlägg. Jag hann även publicera skiten. Sen får jag ett sms av min kära Mamma, som upplyser mig om min idioti. Jag var trött inatt när jag gick och lade mig, så även är jag vaknade imorse. Då gör hissen dåliga åk och tankarna kanske inte riktigt fungerar som sig bör. Ah well, huvudsaken är ändå att studentekonomin är som sig bör: dålig, men inte katastrofal.

Nu vankas en balja kaffe eller två. Solen skiner och gör mig glad, alltid fint när man ska ägna sin tid åt saker man inte riktigt älskar. Ja, jag snackar självklart om tentajäveln.

De kommande veckorna blir dock fint finurliga. På torsdag ska jag förmodligen träffa en person som har funnits i mitt liv, fast ändå inte. Spännande! Till helgen, posttenta, så blir det förmodligen fylla med sötaste Merlin. Helgen efter får jag besök av kanelbullen. Och helgen därefter får jag kvadrupelsötbesök!

Tanken på kommande veckor gör mig glad. Jag vill att allt ska ske nu, fast ändå inte. Att längta är fint, så även att sakna. Fast först: tentafokus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0