på't igen!

Ack så värdelös man kan vara på att uppdatera. Inte för att jag vet om någon läser längre, men fan... Hoppet är det sista som överger?

De senaste veckorna har minst sagt varit galet jobbiga. Har haft ångest för den kurs vi läser nu, sen jag sökte utbildningen. Med andra ord ungefär ett och ett halvt år. Vi läser nu Anatomi & Fysiologi och jag har känt mig mer trög än något... jävligt trögt! Hade iaf tenta i fredags. Cellen, nervsystemet, cirkulationssystemet, respirationssystemet. Ja jävlar, att vi inte dog. Nu är dock tentan gjord och det är bara till att vänta på resultatet.

Hade första föreläsningen på andra delen av denna kurs idag. Skelett och muskler. Galet mycket information att ta in och inte hjälpte det att snubben vi hade till föreläsare var två timmar sen. Han hade en jäkla fart på allt han sade och jag vill lova att det är långt ifrån det enklaste jag läst. Imorgon blir det dock hemmaplugg med Malin och Maria hela dagen. Vi ska nöta in det som togs upp på dagens föreläsning. Vi ska fixa tentan!

På fredagens föreläsning/träningshittepågrej så ska vi tydligen ta av oss kläderna och ta på varandra. Lagom jublande glad för det kan jag säga. Två och två ska vi leta muskler, fästen och så på varandra. haha. Antar att Maria kommer få leta länge för att kunna hitta några muskler på mig. Tror bestämt de ligger i träda.

Efter denna annorlunda tid spenderad på Universitetet, så ska jag placera rumpan på ett tåg som förhoppningsvis tar mig till Göteborg. Det ska bli helt galet underbart att komma dit! Har även lyckats övertala Mamma att hänga på, så hon anländer ungefär en halvtimme efter mig. Mys och tjat hemma hos Anders & P-O på fredag och lördag dag och sen träffa sötnötter x 2 på lördag eftermiddag och söndag. Kalas! Hem igen på söndag kväll. hm. Kan det inte bli fredag snart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0