lite som en dag. lite som idag.

Dagens psyke: Jag hatar mitt tentapluggsliv, men älskar resten... Så braglad med inslag av ilska?
Dagens favorit: Tårtafika med finaste Sara!
Dagens trallande: "I'm backin up..."
Dagens dress-code: Bautamjukisbrallor, lååånga randiga hoodien & raggisar.
Dagens krav: Lära mig minst tio underarms-/handmuskler + spana in Idol.
Dagens felsägning: Än så länge sparsamt på den fronten, ordnar nog upp sig inom kort.
Dagens sorg: Att det snart är helg, men att det inte kommer märkas i mitt lilla tentaliv.
Dagens längtan: En helt ledig dag, utan ett enda måste.
Dagens tv-tablå: Det var ju det där med Idol.
Idag har jag insett: Att jag aldrig kommer få upp lampan all by myself. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0