en bra dag

Idag har varit en sjukt bra dag. Föreläsningarna i skolan kanske var lite röriga, men vi ska försöka få koll på läget imorgon. Malin, Maria och Potter kommer hit, plugg hela dagen lång är vår plan.

Efter skolan hade jag två val, antingen sova i några timmar eller städa totalt. Konstigt nog föll valet på städningen. Jag lyckades tom släpa ur den gigantiska snabeldraken ur städskåpet. Sen ringde Mamma och strax efter det ringde det på dörren. Jag kan ju säga att Sara vann över herr Snabel, ganska så jättelätt. Drog iväg till Marieberg, käkade lite mat och handlade lite nödvändigheter på Rusta.

Fick valsa omkring med herr Snabel när jag kom hem istället, så nu är det väl så gott som nice här. Badrummet kvar. Diska. Torka golven. Dammtorka får jag ta någon annan gång, pallar inte. Hoppas på anti-äckel-känslor imorgon. Det ska vara frääääscht!

Roligaste idag är ett sms från en klassis, under pågående föreläsning: "Jag är så jävla bajsnödig så jag nästan bajsar på mig." HAHA! Ja, vissa är inte riktigt som andra barn. Inte direkt ett svårlöst problem. Tilläggas bör väl att vi hade föreläsning i bland annat peristaltik i mag-tarmkanalen. Humor! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0