sötast idag

Sitter framför datorn och spanar in Biggest Loser. Mest för att Jillian är helt galet skitsnygg! Shit säger jag bara! Kanske inte bör tillägga att jag sitter och knaprar i mig pepparkakor och sköljer ner dem med julmust. But what the heck, blir jag för fet kanske jag får träffa människan? Åh nej då, så långt ska det inte gå. Jag skyller på ångestfylld tentastress. Efter tentan får jag ta tag i mitt liv igen.

Fick ett paket med posten idag, innehållande en liten lapp och ett överfallslarm. Lappen löd: "Överfallslarm + Örebro = Ett måste!". Så söt! Frågan är väl nu om jag lyckas komma ihåg det också? Det måste jag ju, så får lägga det i jackfickan. Tror jag ska tvinga Malin att ta det med sig imorgon, när hon går hem från vår pluggdag. Hon är ju inte riktigt lika bra som jag, så hon väljer att gå ut även om det är skitmörkt. Jag försökte tvinga henne att sova över, men det var rätt kört.

Plugget med fina Potter idag har gått fint, tror bestämt att vi har lärt oss en hel del. Jag håller tummarna för att det vi hinner trycka in kommer räcka till ett godkänt resultat på tentan. Jag orkar verkligen inte ha en omtenta på detta. Just nu vill jag bara lägga muskelplugg åt sidan och läsa något annat. Det vore minst sagt fint.

Förresten, vilka är ni som läser bloggen egentligen? Kommentarerna haglar inte tätt, men jag ser ändå att det är en del som läser. Let me know?! :)

We all live in a yellow submarine...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag läser! :)

2010-11-01 @ 21:07:19
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag läser med of course fina du! :)

2010-11-01 @ 21:38:23
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Aida

I only read when i´m sitting in the yellow submarine..

2010-11-02 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0