Så jävla roligt

Hade ju som sagt Tarzan hos mig igår, vilket var helt galet mysigt. Hon är utan tvekan en av de bästa människorna som finns! Roligast på hela kvällen var väl då jag uttryckte något i form med: "Kul att man sagt att man ska gå ner i vikt och sitter här och trycker i sig godis!". Då jag sade detta låg hon och tog up 97% av soffan, under en filt, med en bautamössa på huvudet och hade handen i en chipspåse. Hon svarade mig genom att säga: "Jag försöker också gå ner i vikt". Jag tog kort på henne, skrattade i en kvart och MMS:ade över bilden till henne. Varför visa när man kan betala för't?  Har tittat på bilden även idag och det är fan minst lika roligt fortfarande.

På förmiddagen har vi (inte Tarzan då, eftersom hon pluggar annat) suttit och gjort patientfall, som alla ska lämnas in. Allt som allt är det fem som ska in och vi fick under förmiddagen fason på fyra av dem. Strålande! Fortfarande en föreläsning som saknas för att vi ska kunna göra den sista, så den ska vi krångla till på tisdag eller onsdag. Jag gillar när man blir av med skiten snabbare än trott. Eloge till er, alla söta snyggon! (Ståltrion, M&M och Pottis)

Nu ska jag förmodligen göra mest ingenting. Bör egentligen åka in till stan och fixa lite vin, men vem fan orkar med det? Inte jag. Så det ska styras upp imorgon efter föreläsningen istället. Drar med mig Malin också, trevligt as hell. Efter inhandling vankas det drinkar och Just Dance. Träningsvärken från gårdagens session är fint påtaglig, så jag kommer väl se ännu mer katastrofal ut imorgon. Lite därför jag lade till "drinkar" till vår lilla dansanta eftermiddag.

Om två dagar får jag krama Åsa. Förstår ni hur mycket jag längtar? Obeskrivligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0