oväntat besök

Då var denna kväll snart över. Har precis suttit och tjatat bort några timmar med herr Idrottslärarstudent. Mycket trevlig pojk! Samtalsämnena pendlade mellan dialekter, möblering, skulpturer av plastspadar och känslan av att möta en kohjord när det är stenmörkt. Haha! Helt klart en mycket värd kväll, trots att mitt förbannade kokoste inte riktigt smakade som det hette. Nästa gång blir det film & te-kväll MED film. Lite som vår plan.

Nu är det dock dags att krypa ner i sängen. Får celebert besök redan klockan åtta imorgon, så det gäller ju att vara rullad ur sängen vid det laget. Innan dejt med John krävs dock något i födoväg. Jag har halvt skitont i huvudet och känner inte att detta får följa med mig till imorgon. Tror ni att huvudvärken kan bero på att jag inte druckit kaffe idag? FAN! Hur dum kan en människa bli? Imorgon får det bli mycket kaffe, I promise. Men ja, äta och sova var det ja.

Potatismoset var gott, bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0