det där med humor

De allra flesta människor verkar gudskelov vara begåvade med någon sorts humor. Något som enligt mig är sjudundrans tur. Hur tråkigt vore det inte annars? Jag tycker att humor är bland det finaste en människa kan ha. Leenden är fint och så även skratt. Me like!

Vilken sorts humor man sedan har kan ju vara lite olika. Rå humor, skadeglädje, halvtaskiga skämt, you name it. Idag har humorn nått ett nytt lågvattenmärke vill jag lova. Det där med tentaplugg leder till att man blir helt soppslut i hjärnan, det kan nog både jag och Malin intyga efter dagen som gått. En stund mitt på dagen låg jag på rygg i soffan och försökte hitta på rörelser till en låt. Vi skrattade så vi grät. När vi strax innan klockan var sju gav upp plugget, så berättade Malin om en nollningslek de kört i Halmstad. Vi körde på samma linje och det hela resulterade i att vi skrattade så vi skrek. På fullaste allvar. Om grannarna hörde oss (vilket de lär ha gjort) så kan de inte ha trott att vi var riktigt kloka. Sara ringde när vi skrikskrattade som värst och det gick nog några minuter innan jag faktiskt kunde prata. Hon tyckte förmodligen att vi var knäppare än vänligt. Eloge!

Imorgon är sista dagen med tentaplugg. Det känns som en jävla pärs att överleva morgondagen. Om jag lyckas klara tentan på fredag, så kommer jag vara stoltare än stoltast! Det är så otroligt jävla mycket att lära sig, helt jävla sinnessjukt. Hoppas verkligen vår studieteknik gör att vi lär oss det vi behöver, för jag orkar verkligen inte plugga på detta igen. Isch!

Håll tummarna för att kanelbullen kommer hit fredag-söndag nästa helg! Ju fler timmar desto bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0