det är så det är

När jag var liten och gick hos dagmamma (världens bästa Agneta), så älskade jag havregrynsgröt. Har fått berättat för mig att vi alla var helt tokiga i det. När jag blev lite äldre kunde jag inte förstå hur i hela friden man kunde tycka något så vidrigt var gott. Isch!

Gudskelov kom jag till insikt efter några år och började återigen uppskatta det. Jag har dock en tendens att glömma bort hur sjukt gott det är. Men så idag, när jag inte orkade krångla till någon mat. Gröt. Kokt i en gryta SÅ KLART! Hur jävla gott är det inte då? Åh!

Nej, nu ska jag äta upp resten. Grannen, som kanske kan få hete sitt riktiga namn hädanefter? Ah well. Theres kommer i vilket fall som helst hit. Biggest x 2 och tjat är planen. Mys!

Gröt. Av havregryn. Havregrynsgröt. Score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0