anabolism vs. katabolism

Sitter framför datorn och gör onlinetest (massa frågor på alla kapitel vi har till tentan, vilket är en strålande uppfinning). Eller ja, det var åtminstone vad jag gjorde nyss och vad jag snart tänker fortsätta med. Soppslut i hjärnan är väl även måendet för idag, så det känns skönt med en liten paus. Nu på kvällen har inte ens pepparkakorna kunnat rädda mig. Då är man slut, soppslut! Vilket förmodligen pepparkakorna också kommer vara snart. Inte helt okej!

Hörde av mig till finaste Sofia imorse. Jag var ärlig och informerade henne om att hon är helt galet saknad! Inte träffat henne på en smärre evighet och det verkar heller inte som att vår plan för fredagskvällen kommer gå i lås. Fröken har en 15-poängstenta på torsdag och tänkte i snyggt sällskap av klassisarna tentafesta rått efteråt. Förståeligt! Får helt enkelt paxa henne någon dag/kväll nästa vecka. Saknaden är påtaglig, sjukt påtaglig.

Jag har fortfarande fetaste tentaångesten, om det nu skulle vara någon som tvivlade på det. Jag känner mig som en idiot personifierad och funderar lite över hur fan detta ska gå? Sen vill jag inte påstå att UFF är min personliga favorit. Skitkropp! Aja, efter fredag är det för sent att göra något och om tre veckor har vi fått svaret. Lite som en skräckfilm.

Imorgon blir det plugg med Merlin. Vi ska även anamma det faktum att tentaplugg tycks ha samma effekt som anabola hormon. Äh. Posttenta är en bättre period att sikta in sig på det katabola, det kan ni skriva upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0