thunder

Nu har jag skrivit en massa saker, men raderat. Jag vill köra en nagel i ögat på vissa personer. Inser dock att jag inte vinner något på det och att vara en bitterfitta är fan inte kul i längden. Inte över en sådan sak. Så jag väljer istället att vara glad och må bra. And that is so fucking true!

Biljetter från Åmål till Örebro är bokade. Imorgon kommer finaste Gunilla hit och ska umgås med mig i ett dygn. Det kommer bli åttatusentrehundranio kramar och ungefär lika många skratt. Vin är även det planen. Ska bli så kul att få visa henne "mitt" Örebro. Oh!

I övrigt händer nästan bara massa bra saker. Jag bor med telefonen min i örat, dag som natt. Fina ord, söta skratt och mycket annat. Även om allt är dömt, så är det ändå fint. Det får mig att le och vad mer kan man egentligen önska? Korten är bosatta på bordet, så inget kommer direkt komma som någon chock. Bita sig i tungan, slänga bort tankar och bara vara. Ah well, det är så det får vara. Vackra lilla människa! ♥

Måste bara säga att det finns EN stor nackdel med sommaren, nämligen åska. Igår blixtrade och dånade det som bara fan här. (mitt i Biggest Loser också, hmpf!) Som tur var hade jag sällskap. Thanks babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0