that's the way you make me feel

Nätterna har blivit viktigare än dagarna. Nätterna är vakna och dagarna genomlevs i en dimma. Jag sover hur lite som helst. Musik har inte spelats så mycket på flera år, som det gör nu.

Jag går runt och ler. Jag är glad. Jag är lycklig. Jag tycker om mitt liv. Jag tycker om alla människor som finns i mitt liv. Jag tycker om Örebro. Jag tycker om att jag snart ska få åka hem till Åmål. Jag tycker om att två av mina bästabästabästa vänner tagit sitt förnuft till fånga med ett underbart mående  som följd. Jag tycker om det fina vädret. Jag tycker om att jag snart ska få börja jobba igen och träffa mina jobbarkompisar och "mina" tanter & farbröder. Jag tycker om att jag snart ska få äta massa grillad mat. Jag tycker om att jag gått ner ett stort antal kilon. Åååh! JAG TYCKER OM MITT LIV!!


Simple things you do to me
Simple things you say
I sometimes can't believe that it's for real


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-05-17 @ 00:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0