har den fått spel?

Dagen igår var fin, som så många av de senaste dagarna. Vårfeelings till max, något annat vore ren och skär lögn. Fixade till mitt hem genom att städa och diska. Det är så skönt när det är rent! Att mattan redan är fylld av ett antal katthårstussar kan väl utelämnas. hm. Den där bollen behöver borstas aaaaningen oftare. Synd bara att han blir så jävla grinig när man gör det. Skräckblandad förtjusning. Kamma mig, kamma mig inte. Kamma mig, kamma mig inte. *hugg* Tack för den, pälsfä!

Nu ska jag få till ett utseende värt att visa upp och sedan vandra iväg till skolan. Grupparbete med MMK, folkhälsofrämjande projekt. Om jag inte fått det där om bakfoten. Blir intressant, säkert säkert. Ett friskare Sverige är projektet, spännande!

För övrigt tror jag min väg fått spel. Vad hände? Först väga sig ena dagen. Sen poff så har över 2 kilo försvunnit? WTF? hm. Om den talar sanning, så innebär det att jag gått ner 16 kilo. Det lär ju vara för bra för att vara sant. Fortsätta jobba oavsett, mer ska bort!

Give you to me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0