totalt värdelöst

Idag började det seriösa tentaplugget. Inte särskilt kul att det blev helt jävla oseriöst dock. Vaknade med huvudvärk och inte hade jag någon mjölk att ha i kaffet heller, så att bli av med huvudvärken genom kaffekaffekaffe var ju bara att glömma.

Försökte mig på att läsa lite, men det gick väl sådär lagom bra. Läste klart Empati-boken och skulle börja med Pedagogiken. Huvudvärken var hemsk och jag somnade en sväng. Inte fan kändes det bättre. När jag vaknat så tvingade jag mig igenom första kapitlet i den boken, sen var det kört.

Fick dra till Willys förut för att åtminstone ha mjölk till kaffet imorgon. Så imorgon tänker jag läsa igenom den där nedra boken, om det så ska ta hela jävla dagen!

Längtar till Påsk, då är tentaplugget över och jag ska få träffa alla fina människor hemma i Åmål. Mamma kommer upp och hämtar mig och pälsetussen, det ska bli sjukt mysigt! Hon kommer på kvällen och vi åker sedan hem på förmiddagen nästa dag, så det blir en Mammamyskväll! Guld! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då måste vi ses under påsk!! :)

2010-03-20 @ 11:34:22
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0