tatueringsdags?

Jag har länge velat tatuera mig och jag varit inställd på vad och var. Enda sedan min Mormor gick bort har jag velat ha något som "är hon". Jag har funderat över om det ska vara någon symbol, något ordspråk eller något annat. Men varför göra allt mer komplicerat än det faktiskt är?

Kom för långt över ett år sedan fram till att jag ville tatuera in "Mormor" på vänster handled (närmast hjärtat). Då var problem nummer två, i vilken stil skulle den skrivas? Har letat hur många gånger som helst, utan att lyckas hitta någon som var fin nog. Den ska ju vara liten och fin, med lite finess. Speciell, precis som hon var! ♥

Letade igenom massa sidor idag och nu tror jag faktiskt att jag har hittat den. Ni får gärna skriva vad ni tycker, var gärna ärliga. Huvudsaken är iofs att jag är nöjd, men ändå. Är nyfiken på vad folk tycker.

Nu är det bara steg nummer tre, att bestämma mig för att jag verkligen vågar... Tänk om den inte blir så fin som den bara måste bli? Tåls att tänkas på.

Här har ni den;



Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag tycker det var riktigt fint! :)

2010-03-03 @ 09:13:55
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0