Sol i sinne, brun inne

Nu är verkligen våren på väg. Helt sjukt underbart! Kom på mig själv att jag gick och log igår, då jag gick hem från skolan. Wanna know why? För att jag gick på ASFALT! Visserligen med en enorm mängd jobbigt grus på, men det var ändå själaglädje. Jag har överlevt vintern! :)

Malin jagar duvor och är argsöt. Karro sitter vid fönstret och härmar fåglarna; "hör ni hur de låter? jo, men... kviddeviddevitt, hör ni inte?". Hur underbart är det inte? hihi.

Ska slänga på mig lite kläder, packa väskan och sen bege mig upp mot Brickebacken och tillhörande Malin & Juks. Blir råplugg hela jäkla dagen, allt för att försöka bli klar med de här jävla seminarieuppgifterna. Jag vill ha en ledig lördagkväll och helledig söndag. Sötbesök x 2 denna helgen, mys på hög nivå!

Just det, såg att Maddeliten hade fått en liten skruttpojk imorse. Stort grattis! Och ett till nyblivna moster Emma också, såklart.

Nu ska jag slänga mig ut i vårvädret. Det enda som saknas för att själaglädjen ska vara extra på topp är några lianer och Tarzan. Min Tarzan! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha kom på mig själv med att göra samma sak när jag gick från stan förut! Gick och log;)

2010-03-12 @ 19:53:23
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0