en fiskbulle

Yeah! Pluggade hos Pottan (lilla fröken Jämthed för er som ännu inte lärt er smeknamnet) igår. Kaffe i överflöd, känns som en underdrift. Detta ledde till flertalet besök på toaletten. Där inne hade jag lätt snyggaste sällskapet, i form av ett duschdraperi. Det var en sågfisk. Ett stim. En ful fisk. En fiskpinne. En fiskbulle. Lisas humor på prick! Ett sådant ska jag försöka hitta på fredag, efter tentan.

Svårt med motivationen här. Har för mycket att göra, vilket resulterar i orkeslöshet eller att jag får för mig att göra ettusensjuhundrafemtiotretton olika saker. Inte plugga! Rent som fan är det här, men hjärncellerna behöver gå på högvarv.

Hoppas att morgondagen kommer innehålla mer aktiva studier.

Sokratiska frågor, öppna frågor, empati, yrkesmässig handedning, affektiv tolerans, härbärgerande funktion, empatiprocessen, olika nivåer av lyssnande, XYZ, behavioristisk tradition, inre kompetens, dispositionell makt, samtal med svåra besked, karismatisk makt, matchningsfasen, förståelse, professionellt förhållningssätt, information, instruktion, vägledning, rådgivning, undervisning, handledning, ytanpassning... You name it, på fredag ska jag kunna detta som ett rinnande vatten. ehm. Och min katt blev helt plötsligt en glow-in-dark-papegoja. Fat chance! ;P

Natti på er, sweetnuts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0