it is what it is

Ja, gårdagens planer gick ju lite i stöpet. Att säga något annat vore att ljuga. Planen var att bli upphämtad strax innan tolv, åka och köpa min lilla fina rosa dator och sen puffra hem till Åmål. Micke som jag skulle åka med var tvungen att jobba extra, då en av hans personal blev sjuka.

Grabben skulle då inte kunna sluta förrän kl sex och att hinna iväg och köpa datorn då var ju inte på kartan. Snäll Malin som jag har i mitt liv, följde hon med mig ut till Marieberg med buss. Jag fick min lilla dator, frukost (kl halv fem, i form av en ModiFast-shake med kaffesmak) och två linnen. När jag kom hem fick jag vänta i ungefär 20 minuter, sen kom Micke.

Resan hem gick finfint. Väl hemma hos Mamma fick jag kalasgod mat i form av marinerad kycklingfilé, grekisk sallad och tzatziki. Ibland kan jag fan det där med att beställa god mat! :)

Idag ska jag köpa underställ, träffa lite vänner och ikväll blir det in i dimmans underbara värld.

Hoppas ni har en bra helg! On återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0