galen kyla!

Herregud så snabbt "lovet" försvann. Eller ja, jag har ju egentligen några dagar kvar, men valde att åka till Öret lite tidigare än planerat. Saknaden efter sängen blev för stor... höhö. Nejdå, men tyckte det var skönt att slappa i stillhet några dagar, samt att lillpissen skulle få installera sig här hemma. Det innan han blir mkt själv, vill säga.

Lovet har varit underbart, så när som på förkylningen. Hade dock räknat med den, så som jag stressade innan. Får jag bara hosta lungorna ur mig i några veckor, så är den nog ett minne blott sen. Så, inget att orda om.

 Det bästa av allt på hela lovet var att Jojjo & Igor blev föräldrar till sötaste lilla Andjela. Var där och hälsade på igår och vad ska man säga? Underbar liten skrutta! Bild kommer när jag orkar moxa med telefonen...

Lägenheten här i Öret har blivit än mer underbar. Tavlor uppsatta och kattetuss sovandes i soffan. Vad mer kan önskas? ptja. Vore väl högtalare till datorn, så jag kan panikspela Jack Johnson och Joshua Radin på högsta volym! ;) Det får bli mitt nästa inköp, utan tvekan.

Vintern här är helt jävla sjuk. Dödskallt i flera veckor. Hemma i Åmål är det runt 19 minusgrader, här i Öret är det närmare -25. Tur att mina nya vinterdojor börjar gå sönder. DRIT!

Nej, nu ska jag joina den lilla sovande saken. Mys!

På återseende. Kram!

Kommentarer
Postat av: anna gustafsson

Gissa vad som går på repeat på min stereo?? :) JOSHUA!!!!! Och givetvis en dos Jack också.

2010-01-10 @ 17:13:47
URL: http://kottenanna.blogg.se/resan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0