vilket jävla djupdyk

Halva dagen har jag sett fram emot kvällens Melodifestival. Förra veckans tävling var ju ett smärre skämt. Man kan ju undra vilka bidrag som egentligen skickas in, med tanke på vilka som faktiskt får möjlighet att vara med? Herregud!

Jag tänkte väl att kvällens tävling i alla fall skulle ha lite mer klass och har gått och intalat mig detta. Nu har jag precis kollat kvällens artister och jag hoppas verkligen jag blir positivt överraskad. Annars kommer jag dricka mig stupfull på vatten och gå och lägga mig tidigt. Var är Sverige på väg?

Vad har hänt med Sarah Dawn Finer och alla hennes fantastiska tillgångar? ;) Fan, kvinnan SKA vara med i tävlingen, så är det ju bara. Uppenbarligen inte i år.

Sen förstår jag inte riktigt varför Måns ska leda hela skiten. Charm i all ära, men han kunde väl varit med och tävlat istället?

Lillis sitter/ligger och väntar i soffan, så även jag får väl inta position. Jag sätter mig i soffan med en ihärdig pessimism. Håll tummarna för hiss, orkar inte med ytterligare en diss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0