universums största idiot

Ja, då var det samma visa om igen då. Jag blir så jävla trött på mig själv, att jag aldrig kan lära mig. Jag tycker inte jag begär särskilt mycket, men ändå så känns det som om det är precis vad jag gör. Trots att jag försökt förklara så jävla många gånger, så går det uppenbarligen inte in.

Vad tror ni händer då, när jag blir besviken och berättar detta? Jag får något i form med "skyll dig själv!", slängt i ansiktet. Vad är jag för idiot egentligen? Varför lägger jag inte bara ner?

Jag får helt enkelt inse fakta, det var roligt så länge det varade. Och att det skulle bli något långvarigt i form av fortsatt vänskap, är visst något jag bara kan drömma om. Synd att det skulle sluta såhär, efter allt som hänt.

Jag trodde du var långt mycket bättre än såhär, faktiskt. Och vill du bara skylla över allt på mig, så kan du faktiskt bara vara tyst. Ge mig åtminstone det. Take care...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas rubriken var menat till dig själv! Kan man inte godta ett förlåt, när någon ursäktar sig då är man universums största idiot!

2010-02-10 @ 23:13:24
Postat av: lisatherese

det är väl bara som så, att vissa är sjukt värdelösa på att be om ursäkt. och kan personen inte ta en enorm besvikelse, efter att denne betett sig som en stor skit, så vet jag inte vad jag ska säga. tänk, och du vet så otroligt väl vem som gjort fel. erkänn för dig själv någon gång.

2010-02-10 @ 23:20:11
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa shit jag är mänsklig, Lisa! Jag kan göra fel. Jag har bett om ursäkt. Detta handlar om ett samtal som jag inte hann ringa innan jag skrev ett DATUM på min MSN, vilket kunde varit vad som helst liksom! Jag hann inte ens ringa dig innan du rinde upp direkt.. Förlåt Förlåt Förlåt!

2010-02-10 @ 23:24:19
Postat av: lisatherese

Till historien hör väl att du veckan innan gjorde det fina misstaget att skriva en sak på facebook, trots att jag flera gånger bett dig att berätta för mig först? Och efter det lovade du dyrt och heligt att du inte skulle göra samma misstag igen, utan verkligen berätta först? Ja, tjena.

2010-02-11 @ 11:10:13
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0