jag är en världsfenomenal människa, jag är jättebäst!

Ja, det är ju så galet sant att man kan sätta några syremolekyler i vrångstrupen. ehrm. Eller så kanske det innebär att jag är jättebäst på allt, förutom att plugga till tentan? Jag ser min nya bästa vän i allt; datorn, dammråttorna, disken, kaffebryggaren, vissna blad på blommorna, kattlådan etc. När ska jag inse fakta, att jag kanske kommer ta mig något längre i livet genom att umgås med Aantonovsky och Freud, istället för en kattlåda?

ptja. Det kommer nog dröja sisådär fem veckor, då vi fått resultatet på tentan. Fram till dess tänker jag fortsätta vara jättebäst!

Fick kaffesällskap även idag, trevligt värre. Imorgon skulle Pottan och Sophie leta sig hit, men vet inte riktigt vad som händer med den saken. Kanske skjuts på framtiden. Well, brudar små är välkomna hit precis när som helst.

För övrigt irriterar jag mig en hel jävla del på datorer som ska krångla. Stänga ner sig utan anledning. Illa valda tillfällen. Kan man bara stå ut med lite mas, kan det dock bli riktigt jävla najs. High FIVE på det! ;)

Hångla upp Bandura är på tapeten. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, prata inte om Antonovsky ! Jag får mardrömmar !!

2010-02-16 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0