fuck 'em all

Äntligen har jag fått tummen ur. Till 99% så var det den lilla Berghskans förtjänst.

Jag har varit med i Kommunal med tillhörande a-kassa. De kanske kan sin sak, men något de är lite bättre än alla andra på, så är det att ta betalt. När jag började plugga till Arbetsterapeut kom Föreningen Sveriges Arbetsterapeuter (FSA) och pratade med oss. Vi fick även information om deras a-kassa, nämligen AEA. De är långt mkt billigare, så jag tror att man skulle spara in närmare 200 kronor varje månad om man var med i AEA istället.

Jag har varit latmask total sen dess och inte gjort något åt saken, fram till idag. Ringde nyss, så nu väntar jag bara på några papper och sen är urträde/inträde ett faktum. Tacka den trevliga tjejen på AEA, samt Annika på Kommunal på det. Guld!

Mer kronor i min studentplånka, and I like it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0