Världens sötaste ligger bredvid mig

Idag har varit en fin dag. Jag sov alldeles för länge istället för att plugga, vilket inte var smart någonstans. När jag vaknade till liv runt lunchtid vankades lite telefonprat med Åsa och hennes charmknutta till flickvän. Om man ändå kunde få så totalflådiga julklappar som de där fick av varandra, då hade jag varit minst sagt överlycklig! Söta flickor två! Åkte senare in till stan med Mamma, satte in massa mynt på banken, inhandlade ett pincetthelvete (för hävandet av unibrown), alkohol och lite annat mox. Träffade även Mammas vän Maria en sväng, mycket trevligt!

Efter turen på stan vankades fika tillsammans med Piff hemma hos Paff. Både herr och fru Paff tyckte att Piff och Puff var som vanligt. Vadå avsluta varandras meningar, komplettera och prata i munnen på varandra? Vi skulle väl aldrig?! Fint och trevligt var det iaf. Mer sånt!

Nu är det tänkt att sova. Mitt alldeles egna pälstroll ligger bredvid mig i sängen och sover sött. Jag må vara hur partisk som helst, men är han inte det sötaste som finns tro? Förmodligen. Så fort jag försvinner ur ett rum, så måste han följa efter. När jag vaknar på morgonen kommer han till mig direkt och pratar. Han vill även att man ligger och håller om honom, samt snosar honom i pälsen. Ack ack ack, vad skulle jag göra utan min Pälsson? Kärlek!

Men ja, sova var det. Att vara utvilad på Nyår känns som en bra plan. :)




Mitt troll som liten skrutt. Hur söt?!


Kommentarer
Postat av: gillan

Även Piff tyckte detta var fantastiskt trevligt o kan inte för sitt liv förstå den totala förvirring som spred sig i mr Paff´s ansikte en eller tillome två gånger o desto mer o fru Paff´s bedårande ansikte. Inte heller denna mini Paff i total tystnad. Do love ya <3

2011-01-01 @ 02:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0