Skriva om vad?

Jag skriver mina rader och jag ser att det finns en del som läser. Inga kommentarer, vilket jag förstår mer än väl. Hur ofta brukar jag själv kommentera det jag läser? I ett fall av hundra kanske, om ens så ofta. Eller är det bara att det jag skriver är så urbota trist att läsa, så att det inte finns någon som helst anledning att kommentera? Well, you tell me.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag babblar på om mitt plugg och skriver ner hur fina mina vänner är. Jag slänger upp knasiga tankegångar som är mer regel än undantag i mitt lilla liv. Vad vill ni att jag ska skriva om mer? Ska jag lägga ner att blogga? (Det kommer iofs inte hända, så kommenterar ni inte kommer jag fortsätta skriva om samma gamla vanliga.)

Så kom igen nu, söton. Vad ska jag skriva om? Förslag tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0