Levande död

Ja, det är ungefär så det känns. Att försöka släpa sig ur sängen när klockan ringer på morgonen har nu blivit lite av ett mission som är omöjligt att genomföra. När klockan ringde i lördags orkade jag inte ens stänga av den. Den fick ringa till den tystnade av sig själv. TVÅ GÅNGER! Idag tog det mig närmare 40 minuter innan jag orkade släpa mig upp. Något säger mig att termin 3 har börjat ta ut sin rätt. Jag är helt slut! Och ändå gick jag och lade mig i någorlunda vettig tid igår. Två dagar kvar, sen kan jag börja sova lite längre på mornarna. Härligt!

Idag har vi de två första föreläsningarna i psykiatri. Det ska bli riktigt intressant. Man kan ju undra hur många olika diagnoser vi ska kunna denna gången. Har dock kollat in studiehandledningen och jag har helt för mig att det faktiskt inte var så många. Anorexi vet jag fanns med bland dem. Om dryga timmen så lär jag veta.

Frukost- och klädångest. Vad i hela friden ska jag äta och vad ska jag ha på mig? Jag skulle egentligen vilja ha bautabyxorna from heaven, men jag vet inte riktigt om de är socialt gångbara. Haha! Fast det är nog okej en dag som idag. Jäva mensvärksjävel, grrr. Och frukost får nog bli... kaffe och havreknäcke. Det är förbaskat gott!

Nej, ordna till kanske. Har ju ett ansikte som behöver styras upp rätt rejält. Där kan vi verkligen snacka om något som inte är socialt gångbart. Hujedamig!



En mycket ashet jag i en mycket ashet Onepiece!


Kommentarer
Postat av: Liz

Fyfan Lisa, har du blivit norsk? De där har varit inne i norge så länge nu! De är ju sparkdräkten som jag har snackat om.. Så jävla fult! hahaha...

2010-12-20 @ 12:22:39
Postat av: Lisa

Haha! Ja, jag har förstått det stumpan. Jag kan väl erkänna att jag inte direkt skulle gå ut i den, utan mer mysa omkring i den hemma. Och den är som sagt inte min, utan en klassis :P Men störtskön!

2010-12-20 @ 15:55:43
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0