Imponera på mig?

Ja, jag vet iaf ett supersäkert sätt att inte imponera på mig. Jag läste precis en presentation på Qriuser: "Jag tycker om taxar". Okej, jag lider med dig. Det är allt ett rätt lamt hittepå till djur. Limpa med ben och skägg. Nae, inte min grej. Ska det vara hundar alls, så får det allt vara en ball eller fin ras. Taxar platsar inte i någon av kategorierna. Så om någon nu mot all förmodan skulle vilja få mig på fall eller imponera, glöm ganska omgående bort det där med taxar. Never gonna work.

Sen vill jag bara säga att weekend i Sthlm var den bästa tanken på länge och att jag önskar alla en God Jul! Ät skitmycket och bli asfeta, det är vad jag siktar in mig på! Vi hörs när vi vaknat ur morgondagens paltkoma, vill säga någon gång i mellandagarna. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0