en släng av förkylning

Nu är det återigen tentaplugg som gäller. Från det att man vaknar till att man nästan dör. Då äter man lite och sen är det bara att fortsätta. Att inte plugga kontinuerligt till en 10,5 poängstenta är väl kanske inte det smartaste jag gjort. Illa jättedåligt faktiskt. Så ja, det gör ju att det blir pissiga dagar nu.

Igår när jag vaknade hade jag ont i halshelvetet också. Jävligt snygg tajming. Inte råkar det bli bättre av att jag är den ynkligaste bland fjantar när det kommer till just förkylningar heller. Idag har det utvecklats till Rudolf-syndrom, vilket lett till att jag behövt pendla till toaletten. Då kanske jag slipper tomteluvan på Julafton och kan istället stoltsera med min röda Rudolfnäsa? Eller nej, jag håller tummarna för att jag blir frisk istället. Har då rakt inte tid med detta.

Nästa helg blir jag återigen hel! Finaste Åsa är i Örebro (även om det bara gäller några timmar). Då ska vi kramas, skratta, tjata och förmodligen hitta på något dumt. Lite som sig bör.

Nej, fortsätta dö i soffan kanske? Sounds like a plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0