En elefant i Örebro och en Lisa i Åmål

Om ungefär en och en halv vecka kommer jag åka hem till Åmål. Det ska bli helt galet skönt att komma dit och hälsa på alla. Så här länge har jag aldrig varit därifrån. Sist jag var där var i slutet av Augusti, med andra ord snart fyra månader sedan. Helt galet!

Innan jag åker hem är det dock massor av saker som händer, vilket ska bli himla mysigt. Jag och Malin har jobbat fram några planer, en tillsammans med Maria. Även jag och Sara. Lite fest och mys med klassen. Evelina och jag ska försöka styra upp en dag. Jessica och Emelie har jag inte träffat på en smärre evighet. Tobbe ville komma hit och käka kokosbollar. Tror att vissa planer får skjutas på framtiden och styras upp nästa år. Tid råkar vara en bristvara och jag borde hinna med julklappar och plugg också. 

Imorgon kommer Åsa till Örebro! Tyvärr bara i några timmar, men det kommer ändå vara sjukt bra. Tid med henne och jag får energi, välbehövlig energi. Eftersom hon kommer hit borde jag verkligen städa. Nu är jag dock i valet och kvalet: städa fram till att Så mycket bättre börjar, eller plugga Reumatologi? hm. Jag tror det blir det sistnämnda. Jag måste ta mig igenom även det.

För övrigt klampar min granne ovanför runt som en elefant. Förut trodde jag att taket skulle braka in och jag skulle få "oväntat besök". Tur jag har Gevaliakaffe hemma, just in case.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0